بی تو میمیرم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

کوچه به کوچه خونه به خونه دنبالت گشتم من دیوونه

سایه به سایه دنبالت کردم اما گم شدی دورت بگردم

بارون میبارید چشمام نمی دید قلبم یه لحظه صداتو نشنید

بهم می ریزه تموم دنیام وقتی تو نیستی من خیلی تنهام

چشامو بستم خسته ی خستم با عکسات اینجا تنها نشستم

تورو ندارم هی بد میارم دلم گرفته از روزگارم

 گریم می گیره  وقتی که حرفام از یادت میره یادت میفتم بارون میگیره

جایی نمی رم وای چه دلگیرم از دنیا سیرم بی تو میمیرم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 12 فروردين 1392| 22:53 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§